האתר בשלבי פיתוח אחרונים, מתנצלים על אי נעימות הזמנית :)

עברית | عربيه

התאמות הנגישות שאנחנו זכאים להן לפי חוק

נגישות

נגישות היא האופן שבו הסביבה והשירותים שבה מתאימים את עצמם לשימושם של אנשים שונים. חשוב שנכיר וננצל את זכויות הנגישות המגיעות לנו כמתמודדי נפש,

התאמות הנגישות שאנחנו זכאים להן לפי חוק

“>התאמות הנגישותנגישותחיים בקהילהביתהתאמות הנגישות שאנחנו זכאים להן על פי חוקהתאמות נגישות הן שינויים שצריך לעשות בשירות לפי החוק כדי שהשירות יהיה נוח, נעים וטוב יותר עבורנו. ההתאמות האלו מגיעות לנו בכל מקום ציבורי, בחינם. בחלק זה נכיר התאמות חשובות כמו: פטור מהמתנה בתור, פטור מתשלום למלווה ועוד. חשוב לדעת שחלק מההתאמות נוכל לקבל רק לאחר בקשה שלנו, ושלפעמים יש לבקש את ההתאמה מראש, אך בכל מקרה אנחנו לא נדרשים לספר מה המוגבלות שלנו.

פטור מהמתנה בתור

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

"

רצו לקבוע לי תור לעוד חודשיים כבר כמעט התייאשתי,
בזכות התלונה למשרד הבריאות קיבלתי תור לעוד שבועיים, שמחה שלא ויתרתי זה השתלם.

לסיפור האישי של יעל כהן

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

כדאי לדעת!

התאמות נגישות הן שינויים שצריך לעשות בשירות לפי החוק כדי שהשירות יהיה נוח, נעים וטוב יותר התאמות נגישות הן שינויים שצריך לעשות בשירות לפי החוק כדי שהשירות יהיה נוח, נעים וטוב יותר

פטור מתשלום למלווה

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

"

רצו לקבוע לי תור לעוד חודשיים כבר כמעט התייאשתי,
בזכות התלונה למשרד הבריאות קיבלתי תור לעוד שבועיים, שמחה שלא ויתרתי זה השתלם.

לסיפור האישי של יעל כהן

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

כדאי לדעת!

התאמות נגישות הן שינויים שצריך לעשות בשירות לפי החוק כדי שהשירות יהיה נוח, נעים וטוב יותר התאמות נגישות הן שינויים שצריך לעשות בשירות לפי החוק כדי שהשירות יהיה נוח, נעים וטוב יותר

ליווי מנותן שירות במקום

קבלת עזרה אנושית

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

"

רצו לקבוע לי תור לעוד חודשיים כבר כמעט התייאשתי,
בזכות התלונה למשרד הבריאות קיבלתי תור לעוד שבועיים, שמחה שלא ויתרתי זה השתלם.

לסיפור האישי של יעל כהן

שימוש בחיית שירות

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

"

רצו לקבוע לי תור לעוד חודשיים כבר כמעט התייאשתי,
בזכות התלונה למשרד הבריאות קיבלתי תור לעוד שבועיים, שמחה שלא ויתרתי זה השתלם.

לסיפור האישי של יעל כהן

כדאי לדעת!

התאמות נגישות הן שינויים שצריך לעשות בשירות לפי החוק כדי שהשירות יהיה נוח, נעים וטוב יותר התאמות נגישות הן שינויים שצריך לעשות בשירות לפי החוק כדי שהשירות יהיה נוח, נעים וטוב יותר

עמדות מודיעין

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

"

רצו לקבוע לי תור לעוד חודשיים כבר כמעט התייאשתי,
בזכות התלונה למשרד הבריאות קיבלתי תור לעוד שבועיים, שמחה שלא ויתרתי זה השתלם.

לסיפור האישי של יעל כהן

מסעדות

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

מקומות בילוי ופנאי

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

אירועים

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

בית הארחה

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

תחבורה ציבורית

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.

שירותים ממשלתיים

נגישות היא התאמה של מבנה או של שירות כדי שכל אדם יוכל להשתמש בהם. במקום נגיש אנחנו יכולים להגיע לכל נקודה בצורה ברורה ונוחה. בשירות נגיש אנחנו מבינים איך לעשות כל דבר, אנחנו מקבלים את השירות בצורה רגועה ונעימה, אנחנו מקבלים מידע בצורה ברורה ומובנת ואנחנו יכולים להשתמש בכל המתקנים שיש בשירות בצורה נוחה ונעימה.